tirsdag 20. juli 2010

?

Tror jeg er syk.
Spiser jo ingenting!
Det er drøyt.
Jeg spiser jo ALLTID..
Se på meg da:


ops feil.



Der ja. 

Gikk inn i en butikk i dag, bestemte meg for at jeg kunne kjøpe hva enn jeg hadde lyst på. 
Da jeg skulle gå til kassen hadde jeg trasket rundt 
i 30 min og fått med meg... En agurk?

Feil Feil Feil Feil Feil

Sikkert på grunn av Crons Syndrom. 
Damnit!
Jeg kommer til å bil tynnn! 


Jeg tror ikke jeg kler å være tynn...


I alle fall. 
Jeg er hjemme og jobber! Hurra!
Jeg vasker hus og eldre damer, handler for dem og snakker med alt og alle,
det beste: Jeg fåt bettalt! 
Sykt.

De andre i familien min har dratt til Barcelona. 
Uten meg. 
Jeg driver og ringer dem hver dag og sier at de skal kjøpe masse gaver til meg.
Tror ikke de gidder maset mitt mer.
Da jeg ringte mor i går, sa hun at hun trodde ikke at jeg burde ringe mer,
hun trodde nemlig ikke at fri familie gjalt der nede.
Dust.

Nå skal jeg legge meg og sove til jeg skal på jobb i morgen. 
Klokken er 1700 

NOE ER FEIL!!!!



Send penger daaaa.

2 kommentarer:

Ingvill Karine sa...

hahah, jeg elsker humoren din. bare du ikke mister dobbelthaken din er det ok at du blir tynn <3

Ingebrikt sa...

Skrivefeil