søndag 20. juni 2010

Flytter jeg..

Det er flytting på G her. Jeg er helt alene i huset mitt, det er masse rot: 


Masse pappesker, masse søppelsekker, masse jeg ikke trenger,
 noen ting jeg savner, men først og fremst er det minner!
Det er så sykt kult å sitte og grave ned i eskene jeg pakket ned som 12-åring!
 Haha, hva jeg tok vare på.. Det er ikke grenser..  Bare se:







Jeg har verdens fiiiiineste bibel! 
Jeg har masse minner, bilder, artikkler osv. inni bibelen min..


W.W.J.D.
W.W.J.D?
H.I.T.S.
Noen som vet hva disse forkortelsene står for?! :)


I morgen drar jeg på konf. leir med Høvik! Vi skal til Hurdal og ha kristenfest..
Stikker oppover med bil og tar med meg Mikkel, Kaitlyn, Christian og Aurora så vi kan feste litt i bilen på vei oppover også!  Det blir helt sikkert awesome..
MEN
Grunnen til at jeg drar oppover i bil, er fordi jeg må kjøre ned igjen allerede på Torsdag. 
Da tar jeg med meg Sindre, Hanne, Andreas og Maja og stikker på BOLK i Ulsteinvik! DET blit fest det

Hva skal du i ferien?
(jeg har til og med tatt med et spørsmål, så nå forventer jeg svar!....)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg aner ikke hvordan jeg klarte å kommentere så feil innlegg, men;

W.W.J.D = What Would Jesus Do

ingvill karine sa...

WWJD= walk with jesus daily (sucker til deg anonym)
WWJD?= what would jesus do?
HITS = he is the saviour

i ferien skal jeg til spania, slottsfjell, hellas og konfleir med deg!!!

fint design btw

Anonym sa...

Til Barcelona....

Wish you were there!

Anonym sa...

lol