torsdag 2. september 2010

Kremt

Hoster lavt så jeg ikke skal vekke Camilla. Camilla er verdens fineste rooommmiiee! True story. I går, da jeg var kald og hadde feber, krøp hun opp i sengen min med ekstra teppe og varm kropp. Vi lå og snakket om gutter og kniste til langt på natt. (Jeg har blitt sjukt (ja, sJukt) mjuk og jentete etter møte med TSN) 


Grunnen til feberen løper ut i turen Rønningen FHS tok seg i nordmarka på 4 dager. Det var en helt fantastisk tur, og man blir så mye bedre kjent på nye fine måter. 





Jeg syklet hele tiden fordi jeg slet så med ankelen min som ble skikkelig hoven og ekkel etter første dagsmasj... Men Cathrine Bergan var flott sykkelfølge og vi hadde en god tur alene, og det gikk jo mye fortere en å gå, så vi la rutene litt lengere og hadde superfart hele tiden. Kjempegøy.

Damnit der vekket jeg Camilla.. Men hun er så fin at hun bare smiler og snur seg rundt!
Camilla er fra BERGEN.

Ellers kan jeg meddele fra turen at jeg mistet en ullsokk, fikk mitt første vepsestikk, (på rompen..) sov i puterommet på nordmarkskapellet og rundspillte alle i klask!

Tror kanskje ikke jeg gidder å legge ned noe serlig tid i å ta bilder av rommet til Camilla og meg om ingen spør.. faktisk

2 kommentarer:

Anonym sa...

Søte Hanna - og søte Camilla :)
Blir helt øm inne ved hjertet et sted, jeg....

Anonym sa...

jeg vil gjerne se bilder fra rommet ditt! :-) du og Camilla er så skjønne! :D