torsdag 22. juli 2010

Jeg har blitt mor!

... til alle som bor i Bærum, ikke klarer seg selv og står på vaktlisten min!


Driver og drar rundt til folk og hjelper dem med alt mulig stort og smått de ikke får til selv.
Det er en helt fantastisk jobb, og jeg kjenner at jeg 
smiler litt på tanken av alle som blir glade når jeg er på vakt!


Og se hvilken flott uniform jeg har blitt tildelt!
Er den ikke lekker og smekker?!
Nei?
Skjønner ikke...?!
Også har jeg kommunebiiiiil da.

Hadde kanskje ikke du blitt glad om du var kameraet her?!?!



Skal vi ta en dusj?

Jobber 8-15(30) alle hverdager
15-22 søndag


Og mens jeg husker på det.. ehhh
i sted leverte jeg bilen min på rep. og måtte ta bussen hjem.
Jeg gikk på bussen med mitt klippekort og fortalte føreren av bussen veldig TYDELIG og KLART at jeg skulle av på VALLERVEIEN. Han dobbeltsjekket til og med.
Jeg går og setter meg litt baki bussen og den kjører. 
Etter en stund blir det min tur til å trykke på STOP (med en p? vi er internasjonale(edit. ikke jeg. en gang tegnet jeg på en ekstra p))
Da jeg trykket på knappen lyste det rødt fremme hos sjåføren og det lagde en lyd. 
Fint.
Når vi nærmer oss stoppet ser føreren veldig stresset ut, og han kjører av en merkelig grunn ikke inn i busslommen, men bremser forsiktig ned og ser seg litt om. 
Jeg reiser meg opp for å rope at han må jo for pokker stoppe!
Men før jeg får sagt noe tar han mikrofonen sin og nesten roper:
Han: Er DET noeN SOm skal .. av?!?!
Jeg:.. ehhh ja?
Han: ok?
Jeg: kan du åpne døren?
Han: ..... eh.. hmm
*stille lenge*
Jeg: Jeg skal av. Åpne døren. nå!
Han: nei..JO! ehh... 
*dørene åpner seg*
I forbauselse over hans eget ver (eller noe i den duren) reiser han seg opp så bussen stopper.
Sykt rart og i minuttene etterpå var det en litt... surrealistisk hendelse.

MEN jeg kom meg jo av da..

Natttttttti natt!

1 kommentar:

JuneElizabeth sa...

Du e så flink Hanna :D Trur du passe kjæmpe fint til en sånn jobb :p Hadde følt mæ trygg me dæ i nærheta <3 Miss you <3